رسم دنیا


♥نسیم♥

رسم دنیاست دیگر...

این روزها...

قریب ک شوی...غریبه میشوی...

پس از همان اول غریبه بمانی بهتر است...رفیق...



نظرات شما عزیزان:

ム尺ムㄎん
ساعت20:28---22 ارديبهشت 1394

_______@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________منتظر حضور گرمت_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________ هستــــــــم ___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@__________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@



پاسخ:باشه حتما میام...عجب کامنتییییی خخخ


بهرام
ساعت0:46---20 ارديبهشت 1394
سلام بهرام هستم
واسه تبادل لینک مزاحم شدم میخواستم بگم اگه مایل هستین با هم تبادل لینک داشته باشیم
رو پیشنهاد من فکر کنید البته من میتونستم این کارو بکنم ولی گفتم اول اجازه بگیرم
پاسخ:باشه اشکالی نداره


فیروز
ساعت1:31---19 ارديبهشت 1394
سلام دختر خوب..
وبت خیلی قشنگه آفرین..
پاسخ:ممنون لطف دارین...


باران
ساعت20:10---18 ارديبهشت 1394
نسیم لینکت کردم...
راضی شدی؟

پاسخ:سلام باران خانوم مرسی جیگر...فدات شم دلم برات تنگ شده


chemes
ساعت14:07---18 ارديبهشت 1394
آفرین نسیم جون امیدوارم موفق باشی گلم
پاسخ:مرسی اجی جون...لطف داری گلم


اشکان
ساعت13:30---18 ارديبهشت 1394
رسم دنیا فراموشیه.
دلنوشته های آدم ی حس عجیبی به خود آدم دست میدن
پاسخ:اره واقعا...خودت مینویسی یه چیز دیگست...چون احساس خودت توش دخالت داره...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 ارديبهشت 1394برچسب:,ساعت 17:51 توسط نسیم| |


Power By: LoxBlog.Com